CONDITII GENERALE DE GARANTIE


       Garantia standard
MERIDIAN Ocazie de 12 luni reprezinta acea garantie acordata clientilor MERIDIAN Ocazie pentru “vehiculele rulate” vandute de MERIDIAN Ocazie, care acopera o perioada de 12 luni (dar nu mai mult de 30.000 km), cu incepere din ziua livrarii vehiculului care face obiectul garantiei, cu conditia efectuarii reviziilor periodice doar in reteaua de service MERIDIAN, conform planului de intretinere stabilit la livrare (Evidenta reviziilor periodice).

       Fac obiectul garantiei standard, conform certificat de garantie, vehiculele achizitionate de la S.C. MERIDIAN Ocazie S.R.L.

       Reviziile periodice se vor realiza la una dintre unitatile service auto situate in: str. Turnu Magurele nr. 52 – 62, sector 4, Bucuresti sau in Bd. Iuliu Maniu nr. 319 – 329, sector 6, Bucuresti sau Bd. Pipera nr. 1/IX, Voluntari, Ilfov, la fiecare 10.000 km sau la fiecare 6 luni (la atingerea primului din cele doua termene).

       Garantia standard acopera defectiuni de material, de montaj sau de fabricatie, constatate si recunoscute de specialisti ai retelei de service MERIDIAN, cu exceptia uzurii normale sau constatarea unor avarii datorate unei intretineri defectuoase, la:

         - Motor
         - Cutia de viteze

        Conditiile de aplicare a garantiei MERIDIAN Ocazie

     a) Pentru a beneficia de garantia MERIDIAN Ocazie, clientul trebuie sa se adreseze si sa semnaleze defectiunea in cel mult 24 de ore (sau 48 de ore daca defectiunea se constata sambata) consilierului care a vandut vehiculul, sau la numarul unic de telefon 021.301.90.54.
MERIDIAN Ocazie isi rezerva dreptul de a raspunde sesizarii in prima zi lucratoare de la primirea acesteia.

        b)  In momentul prezentarii la MERIDIAN Ocazie, clientul are obligatia de a prezenta:

         - fisa cu EVIDENTA REVIZIILOR PERIODICE, completata in mod corespunzator, care evidentiaza efectuarea reviziilor obligatorii;
         - copie dupa factura fiscala de cumparare a vehiculului;
         - certificat de garantie, in original, semnat de vanzator si cumparator;
         - copie dupa certificatul de inmatriculare sau cartea de identitate a vehiculului;
         - copie care atesta valabilitatea inspectiei tehinice periodice a vehiculului.

       c)  MERIDIAN este singurul abilitat sa realizeze reparatia sau sa inlocuiasca piesele defecte. Cheltuielile de intretinere si reparatii realizate in perioada de garantie a vehiculului in alte centre decat la MERIDIAN nu se restituie clientului.


Mai multe detalii legate de Garantie poti afla contactand consilierii comerciali MERIDIAN Ocazie aici.